ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΘΕΜΑ: «ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ»
Το σχολείο μας φέτος συμμετείχε στον πανελλήνιο διαγωνισμό με θέμα «Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό».
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΘΕΜΑ: «ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ»
Το σχολείο μας φέτος συμμετείχε στον πανελλήνιο διαγωνισμό με θέμα «Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό». Τα παιδιά που πήραν μέρος ήταν τα εξής:
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: Αντωνίου Μαριάννα, Θεοδωρή Δήμητρα, Μουστάκας Ιωάννης, Αγιούπ Σαμ, Τζώρα Μαξιμίνα, Τσάκαλη Εύη, Ματζαβέλα Μαριέττα.
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: Γκάγκαλη Μαρία, Αβραμίδου Ματίνα, Αλεξιάδης Χρήστος, Οικονομίδης – Σιούλης Νεκτάριος, Αναστασάκης Μάριος, Μπαρκάτσα Σοφία, Βούλγαρη Καλλιρρόη, Κακούρη Νικολέτα, Φυτά Εύα, Νάνη Εύη, Αδαμοπούλου Δήμητρα, Κροκίδη Μαρία, Μπουκουβάλα Μαριάννα,
Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: Ματζαβέλα Έλενα, Ζουγανέλη Σεμίνα, Θερμού Άννα – Μαρία.
Το σχολείο μας προσκλήθηκε στο μουσείο Μπενάκη όπου οι μαθητές παρακολούθησαν την τελετή βράβευσης τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013.
Η ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!
Ως γνήσιοι πρωτοπόροι στο χώρο της παιδείας, όπως μαρτυρά και το όνομά μας, δημιουργήσαμε φέτος στο σχολείο μας «λέσχη ανάγνωσης». Στη λέσχη συμμετέχουν μαθητές και των τριών τάξεων του γυμνασίου. Οι συναντήσεις των «αναγνωστών» πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της απογευματινής ζώνης (14.20 – 16.00 μ.μ.) υπό την επίβλεψη των τριων καθηγητών μας, της κ. Ζέτας Χρονοπούλου, που είναι και η επικεφαλής της ομάδας, της κ. Κνισοβίτη Ελευθερίας και του κ. Μπότσου Αντώνη .
Το βιβλίο με το οποίο ασχολούμαστε φέτος είναι «ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ» του Απόστολου Δοξιάδη, ένα μυθιστόρημα που «παντρεύει» τη λογοτεχνία με τα μαθηματικά.
Οι εκπαιδευτικοί στόχοι αυτής της δραστηριότητας είναι ποικίλοι:
Α. Να εξοικειωθούν περισσότερο τα παιδιά με την ανάγνωση λογοτεχνικών έργων
Β. Να ανακαλύψουμε μαζί διάφορες μαθηματικές έννοιες και τους μεγάλους μαθηματικούς από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα
Γ. Να «ξεκλειδώσουμε» τα μυστικά των μαθηματικών και να δούμε πώς αυτά συνδέονται με τη λογοτεχνία και γενικά με την τέχνη
Δ. Να δημιουργήσουμε δικά μας έργα τέχνης εμπνευσμένα από το συγκεκριμένο λογοτεχνικό βιβλίο (βίντεο, πίνακες ζωγραφικής)
Ε. Να ανταλλάξουμε απόψεις και συναισθήματα που θα προκύψουν από την ανάγνωση του βιβλίου