+30 697 2209364, +30 210 8169522, +30 210 8169597                Πεύκων 13 Πλ. Βαρυμπόμπης και Ευκαλύπτων 16, 13677        

slider n5

________________________________

erasm

 

Blog
Αξιοπερίεργα
(γεωγραφικά και άλλα)

________________________________
erasm

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ERASMUS+

________________________________

erasm________________________________

Επισκεφτείτε τα 
Μοντεσσοριανά Σχολεία

monte

______________________

 

Επισκεφτείτε την 
Παιδαγωγική Πρωτοπορία

protop

___________________________

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ  

Κάντε κλικ εδώ
για να δείτε διευθύνσεις Site
με όλες τις απαραίτητες
πληροφορίες 
για τις εργασίες σας
.
_______________________________

Όλοι οι οδηγοί
των αρχαιολογικών
μουσείων της Ελλάδας
για ηλεκτρονικό ξεφύλλισμα

 _______________________________

 Εάν δεν έχετε βρει κάποια 
από τα βιβλία του Οργανισμού
Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων,
μπορείτε να επισκεφθείτε
την ιστοσελίδα του Υπουργείου

http://digitalschool.minedu.gov.gr
_______________________________

Αποτελέσματα πανελληνίων και Ιδιωτικά Σχολεία

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις των μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2014. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, τα γραπτά των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων βαθμολογήθηκαν κατά μέσο όρο τρεις μονάδες περισσότερο.  

 Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις των μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2014. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, τα γραπτά των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων βαθμολογήθηκαν κατά μέσο όρο τρεις μονάδες περισσότερο. Ο μέσος όρος των μαθητών των δημοσίων σχολείων, λοιπόν, ήταν 12,1 ενώ των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων ήταν 15 με άριστα το 20.

Στο γεγονός ότι οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων έχουν καλύτερες επιδόσεις συμφωνεί και η έρευνα του ΙΟΒΕ αλλά και της PISA, όπου στις χώρες του ΟΟΣΑ οι βαθμολογίες των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων είναι πολύ υψηλότερες έναντι εκείνων των δημοσίων σχολείων. Αξιοσημείωτο είναι πως και παλαιότερα διενεργούνταν έρευνες από το Τμήμα Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας και κατέληγαν στο ίδιο συμπέρασμα.

Εκτιμάται βέβαια ότι οι επιδόσεις των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων είναι αποτέλεσμα της φοίτησής τους στα ιδιωτικά σχολεία, που περιλαμβάνει την παρακολούθηση του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος αλλά και την παρακολούθηση ενισχυτικής διδασκαλίας εντός του χώρου του σχολείου. Η επιτυχία, λοιπόν, δεν είναι αποτέλεσμα φροντιστηριακής προετοιμασίας, δοθέντος ότι στα φροντιστήρια πηγαίνουν κατά βάση οι μαθητές των δημοσίων σχολείων και λιγότερο οι μαθητές των ιδιωτικών. 

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Pin It

Please publish modules in offcanvas position.